2009/09/23

Aku adalah seorg yg berkerjaya, berusia 37 tahun mempunyai 3 org anak.Isteriku seorg doctor. Nak katakan kami ni kaya taklah sangat. Cuma mampulahjugak kalau dlm 2…3 kali seminggu tu makan kat restoran 5 bintang. Rumahtanggaaku pulak mmg bahagia kalau ada selisih faham tu biasalah kan. Mana adarumahtangga yg langsung tak ada ribut taufan sekali sekala. Kalau ada yg dakwarumahtangga dia tak pernah ada masalah, itu menipu namanye.Aku ngaku yg aku ni bukanlah seorg suami yg baik ataupun jujur ngan isteriku. Pernah jugaklah aku curang ngan isteri ku. Sememangnye aku punyai nafsu yg ….. (entahlah mungkin pada zaman ni tak pelik lagi kut) Aku lebih teransang padabini org. Kalau diberi pilihan antara biniprg atau anak dara….semestinye akuakan pilih biniorg. Bglah anak dara rupa mcm ratu cantik dunia sekali pun…akuakan tetap pilih biniorg…(biniorg tu mestilah yg oklah…..kalau tak ok sapa ygnak….kan?).Aku tak pernah kenal ngan nurse satu hospital ngan wife aku ni. Selama nikalau umah aku ada buat open house ke…mmg tak pernah pun dia dtg. Nak dijadikancerita, hari tu kereta bini aku ada kat workshop so terpaksalah aku kena ambikdia balik keje. Biasanye kalau aku tunggu wife aku ni selalu jugaklah aku masukdlm hospital tu. Ward gynaecology tu ramai jugaklah aku kenal…tapi nurse ni mmgaku tak pernah tengok. Tengah berbual ngan doktor2 dan nurse2 kat situ….akuterpandang sorang nurse ni. Mmg rupa…badan dia ni buat aku tak senang duduklah.Bernafsu. Tengah sembang2 tu aku pun buat2 senyumlah….ada sorang dr kat situmcm perasan sambil aku borak2 aku duk asyik pandang nurse tu. Tiba2 dr tupanggil nurse tu introduce kat aku. Kami pun salam2lah. Nama dia Zana (namatipu…takan nak bg tau nama betul kut). Lepas salam tu dia pun terus sambungkeje. Wife aku dtg dan kami pun baliklah. Aku Tanya wife aku nurse tu. Wife akukata dia baru join ..sebelum ni dia keje kat hospitalkerajaan. Umur dia 31 tahun anak 1. Rupa dia nak kata lawa sgt tu taklah sedapmata memandanglah katakana. Tapi aku suka body dia….agaknye dlm 36B 30 36. Akuni suka badan cam tu…berisi sikit. Bodi mcm model bukan taste aku. Sampai balikumah pun aku terbayang nurse tu….cara dia berjalan…ermmm mmg mengancamlah.Aku tanam niat camana nak kenal ngan nurse tu. Tapi aku buntu. Bukansenang….dahlah dia tu satu tempat keje ngan bini aku. Aku sebolehnye nak ngelakdr ada affair ngan bini org yg satu tempat keje ngan bini aku ni…..byk masalahakan timbul. Sebelum ni bukan takde yg aku berkenan….pernah dulu aku berkenankat dr sorang tu….lawa mmg lawa…anak mami, rupa mcm Amisha Patel. Sapa yg minatkt filem Hindustan taulah…kan? Tapi aku tak sanggup. Dgn nurse ni lain mcm sgtrasanye….rasa mcm tarikan dia tu kuat sgt….org putih kata ada chemistry. Puasaku fakir camana nak mulakan sampai aku tertidur. Sehinggalah dlm 4…5 hari akupun malas nak fakir sgtlah pasal nurse tu.Satu hari tu aku balik dr ofis dlm pukul 7.30pm. Bila masuk dlm umahterperanjat aku nurse Zana tu ada dlm umah aku. Kalau pembaca semua adalah masatu….mmg akan gelak sakan kat aku. Aku kaku berdiri dlm 2…3 min jugaklah. ….bayangkanlah… bila tengok dia tengah duduk atas sofa kat living room tu. Akutersentak bila wife aku cakap si Zana ni tumpang balik jap sementara tunggusuami dia dtg ambik. Suami dia tu pengurus kilang di keramat. Rumah aku plakkat bukit antarabangsa so tak jauhlah. Barulah aku tau dia dtg umah aku tubersama ngan bini aku. Kami makan mlm bersama. Tapi aku tak byk cakap. Tapi akuasyik duk perhatikan dia jer. Apa yg bini aku borak ngan dia aku tak ambikkisah sgt. Bila dah makan semua dia bangun nak cuci tangan aku duk perhati jebadan dia. Dia pakai track suit ngan sleeveless t shirt.ketat. Mata aku taklepas dr tenung buntut dan dada dia. Sejak dr hari tu dia boleh katakan hari2singgah umah aku dulu sementara tunggu suami dia dtg ambik.Sehinggalah satu hari tu, dlm kul 8 mlm, wife aku dpt call dr hospital adapatient yg terpaksa bersalin cara ceasar…ada complication. So wife aku punpegilah. Tinggallah aku, dia , maid aku dan anak2 aku. Sampai dlm kul 10 lebihanak2 aku naik tidur. Maid plak biasanye kalau takde apa dia berperaplah dlmbilik dia. Dia call suami dia, suami dia kata ada machine breakdown soproduction takleh jalan. So terpaksalah suami dia settlekan dulu masalah tu.Kat living room tu tinggalah aku ngan dia. Macam2 ceritalah kami borak. Sambilborak2 tu …aku ni mcm biasalah mata terpaku kat dada dia….kalau dia bangun jeraku tenung kat punggung dia bulat mcm Jlo. Lama2 aku tak tahan….dah rasa stimsemcm. Aku bangun nak ke dapur nak buat air dia…dia kata takpe dia buatsendiri….wife aku pun selalu cakap ngan dia…kalau rasa nak minum ke makan kerbuat mcm umah sendiri. Dia bangun ke dapur buat air. Aku ikut sekali ke dapurberdiri membelakangkan dia. Dia kata kat aku yg ikiut sekali kedapur tu tak percayakat dia ker. Aku kata takdelah camtu…Cuma kalau dia takjumpa cari gula ke susu ke senang aku tunjukkan… dlm pada tu aku cukupbernafsu. Aku dtg dekat ngan dia dr belakang. Entah macamana setan dah rasukabis dah. Aku betul2 berdiri belakang dia…..aku pegang bahu dia….gosok2…diaterkejut. Aku terus pegang bahu dia…sambil aku cium leher dia. Dia suruh akulepaskan dia kata jangan buat camtu. Aku terus cium leher sambil tangan akugosok2 lengan dia….mulut dia mmg terus berkata jangan….jangan…tapi setakatmulut jerlah….sambil biar je aku cium leher dia. Aku dpt rasa dia dah naikbiji2 kat lengan dia. Aku terus cium leher dia ….tangan aku mulalah pelukdia..sambil pelan2 ramas tetek dia.Dia dah tak tentu arah….aku tau dia stim tapi rasa serba salah. Aku teruskanlagi …ramas2 tetek dia dr belakang…..tiba2 jer terus dia pusing mengadapaku….belum dia cakap apa2 terus aku cium mulut dia…sambil tangan aku rababuntut dia pulak. Dia Cuma biarkan aje tapi aku tau dia dah teransang. Tanganmasuk dalm baju dia…selak bra dia. Putting tetek dia pun dah keras. Akugentel2….sambil terus beromen. Suara dia dah tak tentu arah. Aku tau masa tuaku tak sia sia kan…aku akan masukkan jugak btg aku dlm cipap dia. Sebelum akuterus nikmati seluruh badan dia sambil berdiri. Satu persatu pakaian dia akubukak….dia diam …biarkan aje. Aku terus isap putting dia…sambil tangan merayapkat celah kangkang dia….dia mmg dah stim….air cipap dia pun dah banyak. Aku akupusingkan dia membelakangkan tarik sikit buntut dia yg bulat tu….aku pun kuarkan btg aku masukkan dlm cipap dia kami main doggie sambil berdiri. Masa mainsorong tarik tu…aku suka cara dia mengeluh…mmg buat aku lebihhorny. Hinggalahdlm 30/…40 minit aku climax. Aku berborak ngan dia sambilberbogel kat dapur…borak punya borak….kami pun main lagi…kali ni aku duk ataskerusi makan…dia duk atas aku sambil mengadap….hinggalah dia climax 2 kali.Lepas dlm 1 jam kite org main utk 2nd time tu suami dia pun call nak ambik dia.Sejak dr ari tulah….aku selalu main ngan dia. Kalau susah sgt aku akan checkin kat hotel lepas keje. Pernah jugak main dlm kereta. Hubungan kami masih lagikekal sekarang ni.

No comments: